عشق ممنوع...!

شبیه سَمَر شده ام

 

این روزها . دلم عجیب تقاضای مُهَنَدی را میکند که

 

 خودم هم میدانم .. بودنش برای من نیست!

 

 لعنت به این عشقی که از ابتدا

 

ممنوع شد...!



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت13:22---6 شهريور 1391
وبلاگ زیبایی داری به وبلاگ من هم یه سری بزن نظرهم یادت نرهپاسخ:سلام ممنون...حتما

نازنین
ساعت15:07---1 شهريور 1391
سلام عسیسم...وبلاگه قشنگی داری...آهنگی که گذاشتیو دوس دارم...به منم سر بزن خوشحال میشم...

با تبادل لینک موافقی؟؟
پاسخ:سلام ممنون ...حتما...اگه خواستی لینکم کنی بگو لینکت کنم.


محدثه
ساعت14:53---1 شهريور 1391


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+ تاریخ | چهار شنبه 1 شهريور 1391برچسب:,ساعت | 14:45 نویسنده | ღZAHRAღ |